Mittwoch, 28. November 2012

FAIL

Not a long time ago I told you how crazy I am about my jacket from Gaastra, well my euphoria didn't last that long. After about two weeks the fur started to loose hair and after 4 weeks the stiching started to destroy itself, shit happens! Of course I don't feel statisfied, to spend so much money for a jacket which literally fells apart after only be worn a month. So I handed it back to the shop to stand afterward freezing with only my leather jacket on in the middle of the city desperatly calling my father, who came drove to me. After looking at some jackets I choosed Woolrich but there was a huge problem: To find end of November a Woolrich Parka in small in Frankfurt is beyond difficult. After visiting 5 stores I finally found a black and a brown model. While I had a few coffees at Starbucks I choosed the brown parka. Let's hope to have made a better decision this time.

Vor kurzer Zeit habe ich erst von meinem Mantel von Gaastra geschwärmt, tja meine Euphorie war nur von kurzer Zeit. Nach knapp 2 Wochen Tragen haarte das Fell nach 4 Wochen lösten sich die Nähte auf, blöd gelaufen! Natürlich seh ich nicht ein so viel Geld für eine Jacke auszugeben, die nach so kurzer Zeit ihren Geist aufgibt. Also habe ich sie gestern zurückgegeben und stand dann mitten in der Stadt im Lederjäckchen frierend und rief verzweifelt meinen Vater an und er fuhr zu mir. Nachdem wir uns ein paar Jacken angeschaut haben, habe ich mich für Woolrich entschieden, das einzige Problem Ende November einen Woolrich Parka in S in Frankfurt zu finden. Nachdem ich 5 Läden abgeklappert hatte, fand ich einen in braun und einen in schwarz. Ein paar Käffchen bei Starbucks hatte, entschied ich mich für braun. Jetzt wollen wir mal hoffen, diesmal eine bessere Entscheidung getroffen zu haben.



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen